Sabtu, 18 Oktober 2014

Perkhidmatan Melipat dan Meng'iron' kain

Teks: Norliza Tomiran 
Gambar: Google


Assalammualaikum..
  Baru-baru ini saya selalu tengok pada FB group kawasan perumahan saya. Perkhidmatan lipat kain. Bagi saya perkhidmatan ini bagus untuk para suri menambah pendapatan. Jika suri mempunyai minat melipat kain, ini adalah salah 1 sumber meningkatkan ekonomi keluarga. Ini artikal yang saya jumpa di google.



   Perkhidmatan ini kita membantu meringankan tugas suri yang bekerjaya. Apa yang saya lihat perkhidmatan ini mengambil serta menghantar kain juga. Harga mengikut berat kain. Bagus bukan??. Suri boleh melakukan kerja di rumah sendiri juga. Mengambil kain pada waktu pagi dan menghantar pada waktu petang.




   Biasanya juga perkhidmatan begini turut menyediakan perkhidmatan meng'iron' baju sekali. Tetapi harga bukan kira berat ye..ikut berapa pasang. Yang pasti sebelum memulakan perkhidmatan ini, suri kira dulu kos-kos tersembunyi. Contohnya kos minyak dan elektrik. Ini adalah antara idea untuk suri yang ingin bekerja di rumah. Jalan di depan mata banyak cabang, terpulang pada suri ingin memilih jalan yang mana. Sekian.


Salam sayang


Berminat dengan produk makanan ABDR??
Berminat menjadi agen @ dropship??

boleh hubungi saya

Email: norlizatomiran@gmail.com
Fb: https://www.facebook.com/kasih.eliz  
SMS : 012-2431590

Tiada ulasan:

Catat Ulasan