Sabtu, 30 Januari 2016

Semangat selepas kelas designer

Assalammualaikum.

  Selepas kelas designer, maka bermula untuk melakukan pratikal di rumah. Bukan apa, untuk melihat sejauh mana pemahaman. Bukan itu sahaja, kena buktikan kepada suami juga bawa masa dan wang yang saya keluarkan berbaloi.

  Maka terhasil baju "frozen". Untuk pemulaan saya hanya menggunakan kain yang ada di rumah. Kain yang murah-murah. Kain pula tidak berapa hendak cukup jika ingin labuh. Tetapi bersyukur bayang-bayang baju "frozen" itu ada. Berbunga-bunga hati bila dapat melihat anak gembira memakai baju yang saya jahit. Malah, pakaian yang dia selalu tonton.

Baju "Frozen" untuk anak dara sulung.
   Saya amat-amat jarang menjahit pakaian suami..hihi. Citarasa yang berbeza. Tetapi untuk pertama kalinya saya menjahit baju t-shirt suami dan anak lelaki. Alhamdulillah, saya berjaya menjahit mengikut "spec" yang suami inginkan. Buat pertama kali juga anak lelaki saya ada baju sedondon dengan abah.

T-shirt abah dan anak
Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan