Ahad, 7 September 2014

Jahitan Langsir

Teks: Norliza Tomiran

Assalammualaikum..

  Saya bukan la pandai menjahit langir sangat..Tetapi niat aya pergi belajar hanya untuk jahit rumah sendiri. Saya belajar dengan Kak Kelas Langsir Siti Hias. Kakak ini masa saya belajar dia tinggal berdekatan taman perumahan saya. Saya kenal dia, dalam carian internet untuk belajar pattern langsir.

   Walaupun tidak secantik mana, yang penting saya puas. Kepuasan diri penting walaupun simple..Ini antara koleksi langsir raya tahun ini. Saya buat yang simple sebab suami nak yang simple. Jadi pattern pleate pilihan saya.
Tripple Pleate

Box Pleate

Goblet

Double Pleate


 Simple bukan?? Untuk pattern-pattern ini, saya belajar dalam Kelas Aneka Pleate. Ada 11 pleate yang diajar. Ini diantaranya..

Salam Sayang




  Jika anda berminat.. boleh hubungi saya

Email: norlizatomiran@gmail.com
Fb: https://www.facebook.com/kasih.eliz  
Whatapps : 012-2431590

Tiada ulasan:

Catat Ulasan