Rabu, 4 Mac 2015

Blouse A- Cut

Assalammualaikum..



Alhamdulillah.. akhirnya siap jua blouse ringkas untuk jiran saya. Sebenarnya ini pertama kali saya menerima tempahan dari jiran tetangga untuk baju.

Kalau telekung biasa juga. Bukan apa, untuk baju saya belum bersedia sangat. Biasa jahit untuk keluarga dan rakan yang amat-amat dekat. Tetapi jiran saya telah beri sokongan yang penuh. Buat ikut citarasa saya.

Bersyukur sangat-sangat dapat jiran-jiran yang positif. Maka terhasillah blouse ringkas ini. Tangan bergetah serta baluh paras lutut. Kain hanya kain baju melayu pemberian dari pihak sekolah Pasti.

Berdebar juga menjahit baju orang ini. Tambah-tambah jiran. Walaupun hanya blouse ringkas, namun saya tetap risau. Malah membuat sehabis baik seperti menjahit baju saya. Semoga jiran saya selesa dengan jahitan saya. Sekian.

Ingin mendapatkan Pakej Promosi Ebook??

Boleh hubungi saya

Norliza Tomiran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan