Ahad, 6 Mei 2018

Kelahiran Cahayamata ke 4

Assalammualaikum..



  Alhamdulillah..tanggal 4 Februari 2018 pada hari Ahad bersamaan 18 Jamadilawal 1439 Hijrah, saya selamat melahirkan cahayamata ke 4. Alisha nama di beri oleh abahnya. Alisha bermaksud Dilindungi Allah. Semoga semua permata hati kami sentiasa di lindungi Allah dari segala2 kemungkaran, kemaksiatan dan yang tidak baik di sisi Allah.Alisha merupakan puteri ke 3 saya dan suami.

  Bersyukur kepada Allah kerana Allah memberi saya proses kelahiran yang mudah . Berkat doa suami,anak-anak2 dan keluarga pada pukul 7:59pagi, saya selamat melahirkan Alisha.

   Gembira hati seorang ibu, bila keluarga berkumpul bersama-sama menyambut ahli baru. Ditambah pula hari ahad, maka keluarga dapat menemani sehingga pukul 8 malam. Alhamdulillah. Pada hari isnin pukul 10malam, saya dan Alisha di benarkan keluar.
 
   Coretan ini di tulis pada 4 jun 2018. Kini Alisha berusia 4 Bulan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan