Rabu, 10 Disember 2014

Semangat buku

Teks: Norliza Tomiran

Assalammualaikum



   Alhamdulillah. Buku Telekung Puteri makin di minati oleh para ibu yang berazam untuk menjahit telekung puteri-puteri mereka. Buku yang mudah menjadi rujukkan.

   Malah buku ini khas untuk menjahit telekung kanak-kanak. Buku yang lengkap panduan dan keterangan. Buku ini yang buat saya gembira telah terbang ke negeri di bawah bayu iaitu Sabah.

   Walaupun saya hanya dropship kepada buku ini, saya yakin dengan penulisnya. Ini kerana penulis buku ini adalah guru jahitan telekung saya iaitu kak Zai Amaluddin.

  Kepada para ibu yang mempunyai keazaman untuk menjahit telekung puteri sendiri boleh mendapatkan buku ini.  In sha Allah, buku ini membantu.
Sekian

Salam Sayang

Untuk mendapatkan buku ini, boleh hubungi saya:

Norliza Tomiran
Email: norlizatomiran@gmil.com
SMS: 012-2431590
Tempahan: Clik Di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan