Isnin, 27 Oktober 2014

Salam Tahun Baru 1436 Hijrah

Teks: Norliza Tomiran 
Gambar: Google












Assalammualaikum.

   Salam Tahun Baru. Alhamdulillah kini kita sudah pun melangkah ke tahun baru. Semoga kita juga mempunyai azam yang baru.

   Terasa cepat masa berlalu. Kini sudah hampir 3 bulan saya bersama ABDR. Saya dapat merasakan penghijrahan diri dalam ABDR walaupun baru 3 bulan. Yang pasti lebih positif serta berdaya maju dalam mengharungi kehidupan WAHM.

   Saya masih menanam impian untuk sambung belajar. Itu antara wishlist saya. Yang pasti perancangan Allah adalah terbaik. Malah saya berbahagia dengan perjalanan kehidupan saya kini. Alhamdulillah.

   Jika ada di antara suri ingin berubah yang lebih baik ABDR ada menyediakan Pakej Mampu Milik.  Kita belajar cara marketing yang betul.


 Salam Sayang
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan