Sabtu, 13 Jun 2015

Koleksi Tudung Lycra

Assalammualaikum..

    Alhamdulillah, kini saya semakin sihat kembali. Ini kerana saya mengalami alah bila mengandung. Maka ada beberapa tempahan saya tolak. Malah kini saya juga sedang mengikuti kelas jahitan pada hujung minggu, jadi masa saya agak terhad. Sudah agak lama juga saya tidak kongsikan hasil jahitan saya. Untuk minggu terakhir bulan Syaaban, saya cuba untuk menyiapkan baju raya saya dan anak-anak termasuk tudung.  Untuk baju raya 95% sudah pun siap. Cuma belum di jahit kelim. Jadi saya simpan dulu untuk sessi tayangan. Cuma tudung bahagian yang pertama sudah siap.  Untuk bahagian ke 2 pula masih dalam sessi potong-potong.

   Di bawah adalah tudung sessi pertama dan contoh-contoh jahit tepi halus saya. Saya menggunakan mesin jahit tepi halus industri. Yang pasti tempah ini sudah pun ada yang punya. Awning saya menggunakan "double cotton". Boleh masuk mesin basuh dan tidak perlu risau awning patah.


Tudung Lycra Biasa Ibu dan Anak (Awning Coklat Gelap)
Awning Pink
Awning Coklat Terang
Atas Material Chiffon - Menggunakan 3 benang biasa
Bawah Material Lycra - Mengunakan 4 benang

Sekian Terima kasih.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan