Khamis, 28 Januari 2016

Kelas Designer

Assalammualaikum.

   Pada 22 November 2015 saya telah mengikuti kelas teori designer di Gombak. Dahulu tahun 2012 saya datang ke Masjid Al-Khairiyah untuk menuntut ilmu jahitan Telekung Umrah di saat sarat mengandung anak ke 2. Kini menuntut ilmu designer, sarat mengandung anak ke 3 pula. Alhamdulillah, Allah banyak permudahkan saya dalam menuntut ilmu semasa mengandung.

  Walaupun kelas hanya teori namun berbaloi.  Nama guru saya Puan Ganal Alma. Pernah measuk rancangan Saffiyah di TV9. Kelas ni belajar olahan pola dan membuat pola dalam bentuk mini sahaja iaitu sekadar pemahaman. Saya dapat guru yang sudi menjawab segala pertanyaan kami.Kelas ini di adakan di Gombak iaitu rumah salah seorang peserta kelas designer juga.

  Antara gambar sessi kelas designer.


Cikgu bagi penerangan

Bersama cikgu dan rakan seilmu

Sessi perbincangan.
   Seperti biasa suami akan menjaga anak-anak. Disamping saya bekalkan nasi untuk suami dan anak-anak. Ini dapat memudahkan urusan suami. Makan di taman seperi berkelah. Suami akan tunggu di taman sehingga saya selesai kelas. Alhamdulillah, anak-anak gembira dan memahami saya pergi mencari ilmu. Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan