Isnin, 25 Ogos 2014

Baju- Baju Raya

Walaupun raya 2014 sudah sampai di penghujung, tetapi saya suka kongsikan antara baju-baju raya yang telah saya jahit. Untuk baju-baju raya ini saya sanggup pergi belajar `Kelas Pola Jubah`. Dengan niat semata-mata dapat menjahit baju-baju raya family serta anak-anak saudara. Ok, sekarang anda tengok hasil-hasil jahitan yang tidak seberapa saya untuk raya tahun ini.. Kecuali baju raya suami, tempah tukang jahit lain.
Jubah A-cut dan baju melayu teluk belanga

Jubah Princess Cut

Jubah Princess Cut dan Empire Cut

 Malah tudung-tudung pun saya jahit sendiri. Tetapi saya tidak pergi kelas. Cuma mengikut kawan-kawan yang memberi toturial. Tudung-tudung untuk pakai sendiri sahaja. Antara koleksi-koleksi tudung saya..termasuk tudung yang saya pakai diatas..
Tudung 3 layer

Tudung 3 layer

Shawl rama-rama 2 layer berawning

  Ini sahaja yang dapat kongsikan tentang baju-baju raya ..

 
salam sayang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan