Selasa, 20 Januari 2015

Berkat bergerak berkumpulan

Teks: Norliza Tomiran


Assalammualaikum.


Kini saya akui dan merasai betul-betul perubahan bila kita bergerak secara berkumpulan. Untuk 2015 sahaja saya baru menulis lebih kurang 3 entri. Bukan suka-suka tidak menulis, tetapi kekangan masa.  Padahal saya amat-amat rindukan blog saya.  Tetapi saya seperti tidak percaya blog saya ini sentiasa meningkat pengunjung.  Malah bukan itu sahaja, jumlah "Like" di "fanpage" juga meningkat. Malah saya juga menerima tempahan dari blog dan "fanpage". Menarikkan jika bergerak secara berkumpulan.

Bagaimana jumlah "Like Fanpage" dan pengunjung blog saya meningkat??.  Ini kerana ABDR. Bila bersama ABDR, setiap blog rakan-rakan ABDR mempunyai blog saya. Begitu juga blog saya. Bukan itu sahaja, malah entri di blog juga di kongsikan di "FB" mereka. Alhamdulillah, ini yang di katakan membantu antara satu sama lain dan bergerak secara berkumpulan. Jadi dari sini saya mendapat tempahan.

Bukan itu sahaja,  ABDR juga membantu para usahawan yang tiada blog untuk berniaga.  Melalui pengiklanan di Soho Directory.  Ingin tahu bagaimana ini membantu usahawan?. Begini setiap blog rakan ABDR juga mempunyai logo Soho. Logo ini merupakan "link" pengiklanan.  Jadi bila pengunjung blog rakan ABDR, "click" logo ini maka terus "link" dengan Soho Directory. Jadi dari situ pengunjung boleh membeli produk-produk usahawan yang tiada blog dan ada blog. Malah bukan itu sahaja, Soho juga membantu usahawan yang ingin mencari agen.

Saya menulis berdasarkan pengalaman saya bersama ABDR. Amat-amat berbaloi. Jika ada sesiapa berminat menyertai ABDR atau ingin mengiklankan produk anda di Soho Directory boleh hubungi saya untuk keterangan lebih lanjut.

Norliza Tomiran 

Salam Sayang



Tiada ulasan:

Catat Ulasan