Isnin, 22 September 2014

EBOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE

Assalammualaikum

 

Siri 1 (terbit 25.9.2014)

  PROMOSI RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Harga selepas ini RM50

Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online


Bab 1: Urusniaga Online


Bab 2: Mengembirakan Pelanggan

Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan

Bab 4: Menawan Hati Pelanggan

Bab 5: Menghargai Pelanggan

Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan

Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional

Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati

Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 

Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira


MENGGUNAKAN BAHASA YANG BAIK

1. Menggunakan bahasa yang baik

Pelanggan berhak menerima bahasa dan layanan yang baik. Ini memberi gambaran usahawan yang berhemah menggunakan basaha sopan dalam melayan pelanggan. Pilih bahasa atau perkataan yang sesuai dalam proses komunikasi dua hala sama ada melalui mesej atau panggilan telefon.
Pelanggan  gembira apabila dirai dengan bahasa sopan. Ini menjadikan pelanggan 

dihargai dan mereka lebih mudah untuk membeli.


2. Jawab dengan cepat, respon yang pantas.

-Semakin cepat pelanggan menerima respon apabila ditanya, semakin mudah membuat keputusan pembelian.

-Berusahalah untuk menjawab secepat dan sebaiknya. Respon dengan pantas dengan menjawab dengan terperinci tentang produk dan cara pembayaran.

Baca lagi dalam Bab 2: Mengembirakan pelanggan.

  Jika anda berminat dengan Ebook ini.. boleh hubungi saya

Email: norlizatomiran@gmail.com
Fb: https://www.facebook.com/kasih.eliz  
Whatapps : 012-2431590

1 ulasan: