Rabu, 11 Mac 2015

Mari mengenali tapak-tapak mesin industri

Assalammualaikum..

Alhamdulillah..syukur sangat-sangat. Setelah 4 hari kable TM di curi, maka kini boleh bersiaran kembali. Alhamdulillah hanya 4 hari sahaja tidak seperti selalu memakan masa 2 minggu hingga sebulan. Ini bukan kable belakang rumah, tetapi kable utama yang menghubungkan telefon keseluruhan taman saya dan taman sebelah. Untuk entri kali ini saya ingin mengongsikan jenis-jenis tapak mesin industri yang dalam koleksi saya. 

Sebenarnya banyak tapak mesin yang ada. Cuma yang ada ini hanya keperluan saya. Semoga dapat membantu anda jua.

Tapak Plastik

Tapak Zip Sorok

Tapak Beroda

Tapak Zip Biasa

Tapak Piping

Tapak Kedut

Tapak Getah 1/2"

Tapak Biasa


Mari mendapatkan Pakej Ebook Promosi.... Hanya RM50


Berminat??? boleh hubungi saya:

Norliza Tomiran
Email: norlizatomiran@gmail.com
FB: Kasih Eliz
Terus menempah: Tempahan

2 ulasan:

  1. Tapak beroda dan tapak paiping berapa harga?

    BalasPadam
  2. Maaf tuan. Saya tidak menjual tapak2 mesin. Terima kasih

    BalasPadam